
RoninIce
5/10
Utrolig søt og falsk smak av frukt og bær. På en måte god. Men har en utrolig lang ettersmak som gjør en mer tørst enn før man drakk den. Så absolutt ikke tørstedrikk.

Utrolig søt og falsk smak av frukt og bær. På en måte god. Men har en utrolig lang ettersmak som gjør en mer tørst enn før man drakk den. Så absolutt ikke tørstedrikk.