The Winter Edition - Iced Berries & Cream-smak

RedBullThe Winter Edition - Iced Berries & Cream-smak

2/10

Lukter godt. Men der stopper det. Denne smaker noe jeg aldri har smakt før. Smaker kunstig med en litt syrlig ettersmak. Men så får man dårlig ånde.