
RedBullThe Winter Edition - Iced Berries & Cream-smak
2/10
Lukter godt. Men der stopper det. Denne smaker noe jeg aldri har smakt før. Smaker kunstig med en litt syrlig ettersmak. Men så får man dårlig ånde.

Lukter godt. Men der stopper det. Denne smaker noe jeg aldri har smakt før. Smaker kunstig med en litt syrlig ettersmak. Men så får man dårlig ånde.