
Oscar SylteMeir enn cola
1/10
Meir enn cola, heter denne rakkeren her. Men den burde heter mindre enn cola. Egentlig mindre enn alt som er godt. For denne smaker tamt og ikke spesielt godt. Så tamt at jeg tror denne må ha vært feilprodusert.

Meir enn cola, heter denne rakkeren her. Men den burde heter mindre enn cola. Egentlig mindre enn alt som er godt. For denne smaker tamt og ikke spesielt godt. Så tamt at jeg tror denne må ha vært feilprodusert.