
Kong StrongWild Power
6/10
Ganske god smak. En blanding av RedBull original og Battery original, bare mye søtere. Tror ikke den passer som tørstedrikk pga at den er veldig søt i smaken. Lav pris og relativt god smak gir den totalt en god score.

Ganske god smak. En blanding av RedBull original og Battery original, bare mye søtere. Tror ikke den passer som tørstedrikk pga at den er veldig søt i smaken. Lav pris og relativt god smak gir den totalt en god score.