Wild Power

Kong StrongWild Power

6/10

Ganske god smak. En blanding av RedBull original og Battery original, bare mye søtere. Tror ikke den passer som tørstedrikk pga at den er veldig søt i smaken. Lav pris og relativt god smak gir den totalt en god score.

Kong Strong Wild Power | Energidrikk