
Faxe KondiOriginal Zero
2/10
Energidrikk fra Faxe Kondi. Jeg vet ikke hva denne smaker for den er ikke i nærheten av den originale brusen. Mulig det er fordi den er sukkerfri eller at de rett og slett har bommet kraftig. Ekkel smak, men kanskje den eneste med en relativt grei ettersmak. Det først da den gir et hint av den originale lime og sitronsmaken.