
Explo6 am sunrise
2/10
Syrlig smak av sitron. Det viser også innholdsfortegnelsen. Merkelig smak av banan. Smaken er vanskelig å plassere. Jeg er usikker på om denne er god eller vond. Jeg heller mot at den ikke smaker så godt.

Syrlig smak av sitron. Det viser også innholdsfortegnelsen. Merkelig smak av banan. Smaken er vanskelig å plassere. Jeg er usikker på om denne er god eller vond. Jeg heller mot at den ikke smaker så godt.