
BSCPeach Mango
2/10
Smaker ikke spesielt godt. Det kjennes ut som om det legger seg et lag med kunstig søtningsmiddel i munnen. Det som redder den fra bunnkarakter er ettersmaken av mango.

Smaker ikke spesielt godt. Det kjennes ut som om det legger seg et lag med kunstig søtningsmiddel i munnen. Det som redder den fra bunnkarakter er ettersmaken av mango.