Energy

BoksEnergy

1/10

Usj, denne smakte ikke godt i det hele tatt. Minner om slik øl med "fruktsmak". Jeg måtte flere ganger sjekke om dette var energidrikk eller kjip øl.

Boks Energy | Energidrikk